Pingud

Esmaspäeval jätsime hüvasti Roxburgh’iga ja võtsime suuna Dunedinisse. Käisime kaltsukas poodlemas ja Cadbury šokolaadivabrikus ekskursioonil. Ekskursioon oli väga tore, kusjuures väga eksklusiivne, kuna teisi külastajaid meiega ühel ajal polnud. Ilmselt saime seetõttu kaasa terve kotitäie šokolaadikomme!

Edasi liikusime Moeraki poole. Seal pidavat vana majaka juures pingviine näha olema. Paraku ei leidnud me sel õhtul majakat üles. Uitasime selle asemel hoopis kohalikul rannal edasi-tagasi, lootes mõnda linnukest näha. Kuna varsti hakkas pimenema, pidime leppima mõne magava hülge, kajakate ja kormoranidega.

Ööbimispaika jõudsime täitsa kottpimedas, umbes kell kuus. Muutsime Horacio magalaks ning keetsime külmas tuhisevas tuules õhtusöögiks riisi. Öö möödus rahulikult ja hommikul üles ärgates nägime aknale langenud lumeräitsakaid. Et sooja sisse saada, sõitsime läbi tuiskava lume tagasi Moerakisse, et ikkagi pingviinid ja tuletorn üles leida. Kohale jõudes oli ilm ilus ja päikseline, kuigi väga tuuline.

pinks

Kõmpisime tükk aega edasi-tagasi, kuni lõpuks nägimegi pingviine. Päris elus pingviine!

ponks

Mustad mättad sellel pisikesel neemel on hülged ja/või merilõvid. Väga lähedale ei julgenud nendele küll minna…

pinks

Veel pingusid!

söök

Hommikust sõime pingviinivarjendis. Ilus ja hea oli!