Külalised, jaanid ja lahkumine

Vahetult enne jaanipäeva saabusid meile Austraaliast külalised: Maarja ja Triin! Nii, nii, nii tore oli näha siin maailma külje all tuttavaid nägusid Eestist! Tüdrukutega veedetud päevad võtaks kokku sõnadega söök, söök, söök ja kohv, kohv, kohv.

Pilt

Kõigepealt näitasime tüdrukutele põhilist vaatamisväärsust Mount Maunganuil: Mauao mäge. Kõndisime selle ümber ja siis ronisime tippu ka.

Alles see oli, kui me ükskord Näljas istusime ja kokku leppisime, et aasta pärast kohtume

Istusime ükskord Näljas ja leppisime kokku, et aasta pärast kohtume kuskil teiselpool maakera ja lähme koos kohvikusse. Ja seda me tegime!!

Pilt

Tagasihoidlik hommikusöök jaanipäeva hommikul.

Kuna meil sai jaanipäevaks hostelis makstud nädal läbi, siis otsustasime ette võtta midagi uut. Esialgu oli plaanis auto rentida ja Coromandli poolsaarele trippima minna. Paraku oli pühapäev ning vaatamata suurtele pingutustele ja pikkadele maha käidud kilomeetritele jäi auto rentimata. Kuna varuplaani polnud, siis oli vaja see teha. Istusime selleks McDonaldsisse maha ning veetsime seal mitu tundi, kuniks selgus, et lähme ööseks meie prantsuse perekonna korterisse. Tegime poistele vastutasuks õhtusöögi oma toidujäänukitest ning pidasime maha väikese jaanipeo Uus-Meremaa moodi.

jaan

Hüppasime isegi üle lõkke (tegelikult üle välgumihkli…) ja tantsisime õiget jaani tantsu.

ddd

Nõudepesumasin ja kohvimasin.

auto

Esmaspäeval õnnestus meil edukalt auto rentida ja Coromandli poole kiiresti teele asuda. Autole panime nimeks Pelle.

koopad

Teel käisime vahval matkarajal, mis viis meid vanasse kullakaevandusse. Rada viis läbi metsa ja läbi pimedate koobaste.

24.06 (18)

Koopad jooksid selle mäe sees, mis meie seljataga näha on. Pildil oleme väikesel rõdul, kuhu üks harunev tunnel meid suunas.

koopad

Väike vaade kullakaevurite radadele.

paku mt

Enne päikeseloojangut ronisime Paku mäe otsa.

24.06 (14)

Korvpallur fännidega.

Corom

Pärast tervet päeva söömist pidime õhtul veel fish’n’chips‘ist kumara friikaid ostma. Pärast ägisesime nii, et vähe polnud. Öö veetsime hostelis, mis tekitas tunde, nagu oleks mõnda Paldiski korterisse sisse sadanud.

halvad vaated

Üldiselt olid halvad vaated. Triinule ka ei meeldinud.

Lahkumine

Viisime tüdrukud Aucklandi lennuväljale. Nägudest peaks näha olema, kes sõidavad Havaile ja kes jääb maha tööd otsima.

14.06 (19)

Teisipäeva õhtu veetsime veel oma kalliks saanud prantsuse perekonnaga. Kolmapäeval jätsime nendega hüvasti, kuna selgus, et saime Northlandi tööd.

Nüüd oleme sinna teel.

One thought on “Külalised, jaanid ja lahkumine